مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 06:552020-08-22اقتصادي

ثبت بیش از 39 میلیون تردد در جاده های استان اردبیل


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: طی 5 ماه گذشته بیش از 39 میلیون تردد در جاده های استان اردبیل به ثبت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، کلیم الله وثوقی ظهر امروز در بازدید از محور اردبیل - سرچم اظهار کرد: طی 5 ماه گذشته 39 میلیون و 818 هزار تردد در جاده های استان اردبیل به ثبت رسید.

وی افزود: این میزان تردد توسط 68 سامانه تردد شماری به ثبت رسیده و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 23 درصد کاهش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل ادامه داد: بیشترین تردد با 3 میلیون و 766 هزار مورد در محورهای اردبیل - آستارا و بالعکس، محور اردبیل - مغان و بالعکس محدوده سه راهی صحرا با 2 میلیون و 788 هزار تردد و محور اردبیل سه راهی سرعین و بالعکس نیز با 2 میلیون و 663 هزار تردد به ثبت رسیده است.

هوشمندسازی جاده های استان در دستور کار است وثوقی بیان کرد: میانگین سرعت در مدت یاد شده 72 کیلومتر بر ساعت بوده و از مجموع تردد 5 ماه گذشته استان اردبیل، 11 درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین است.

وی تصریح کرد: هوشمندسازی جاده های استان اردبیل از جمله برنامه های مهم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: علاوه بر 68 سامانه تردد شماری، 40 دوربین نظارت تصویری، 52 سامانه ثبت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 39 میلیون تردد در جاده های استان اردبیل

ثبت بیش از 39 میلیون تردد در جاده های استان اردبیل