مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 07:302020-08-22اقتصادي

64 پروژه بااعتبار طی هفته دولت در جاجرم افتتاح می شود


طی هفته دولت در بخش های دولتی و خصوصی 64 پروژه با اعتبار 36 میلیارد و 427 میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از جاجرم  رضا آذری  پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان به مناسبت هفته دولت  با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: با کار  کارشناسی و برنامه ریزی دقیق دو راهبرد اصلی را دنبال کردیم که نخست  اتمام پروژه های نیمه تمام و دیگری اولویت بندی پروژه های مهم که با تلاش در راستای این دو راهبرد به 70 درصد اهداف خود در هرسال رسیده ایم.

به گفته وی از دلایلی که  30 درصد اهداف، حاصل نشده کمبود بودجه و منابع محدود با توجه به شرایط حاکم بر کشور ازجمله تحریم ها که تأثیرات اقتصادی و آسیب هایی را به همراه داشته، بوده است.

آن طور که فرماندار جاجرم به  آن اشاره کرد: امسال در هفته دولت در بخش های  دولتی و خصوصی تعداد 64 پروژه بااعتبار 36 میلیارد و 427 میلیون تومان به بهره برداری می رسد که از این تعداد 16 مورد در بخش خصوصی و 5 مورد کلنگ زنی در حوزه های عمرانی است.

وی در ادامه به مناسبت روز خبرنگار و تبریک این روز با تأخیر  یاد آورد شد: خبرنگاران همراهی و تعامل خوبی تاکنون در اطلاع رسانی و نقدهای سازنده داشته اند و امیدواریم این تعامل و وحدت نیز در شرایط ویژه و خطیری که منتهی به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

64 پروژه بااعتبار طی هفته دولت در جاجرم افتتاح می شود

64 پروژه بااعتبار طی هفته دولت در جاجرم افتتاح می شود