مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 07:452020-08-22اجتماعي

غنی سازی اوقات فراغت 400 دانش آموز با نیاز ویژه کردستانی


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان از غنی سازی اوقات فراغت 400 دانش آموز با نیاز ویژه استان در بستر فضای مجازی شاد خبر داد.

- خلیل رنجبر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: فعالیت16 پایگاه تابستانی مجازی و چهار پایگاه حضوری با تحت پوشش قرار دادن حدود 400 دانش آموز با نیازهای ویژه از 15 تیر آغاز و تا پایان مرداد در بستر فضای مجازی شاد ادامه پیدا کرد.

وی گفت: برنامه ریزی های لازم برای حضور گروه های مختلف دانش آموزان دارای نیاز ویژه ذهنی، آسیب بینایی، شنوایی، معلول جسمی حرکتی و اُتیسم در پایگاه های فعالیت های تابستانی فراهم شد، تصریح کرد: دانش آموزان با نیازهای ویژه دوره ابتدایی، متوسطه پیش حرفه ای دوره اول و دوم در شهرستان ها و مناطق تابعه استان در پایگاه های فعالیت های تابستانی شرکت کردند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان عنوان کرد: اوقات فراغت دانش آموزان از جمله موضوعاتی است که اگر به درستی برای آن برنامه و طرح داشته باشیم می توانیم گامی اساسی در راستای رشد، خلاقیت، شکوفایی و آموزش مهارت های فردی و اجتماعی به دانش آموزان برداریم.

رنجبر با اشاره به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت در کمک به ارتقا و رشد همه جانبه شخصیت دانش آموزان گفت: می توان با برنامه ریزی صحیح در فضای مجازی و تولید محتوا، اوقات فراغت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غنی سازی اوقات فراغت 400 دانش آموز با نیاز ویژه کردستانی

غنی سازی اوقات فراغت 400 دانش آموز با نیاز ویژه کردستانی