مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 08:102020-08-22اجتماعي

کرونا مانعی برای تحقق سند تحول آموزش و پرورش نخواهد بود


مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد با بیان این که تمام برنامه های این اداره کل سند تحول بنیادین دارند، گفت: کرونا مانعی برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نخواهد بود.

- ایسنا/یزد مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد با بیان این که تمام برنامه های این اداره کل سند تحول بنیادین دارند، گفت: کرونا مانعی برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نخواهد بود.

عباسعلی دانافر درنشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش یزد که با حضور رییس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، با اشاره به شیوع کرونا و رقم خوردن طولانی ترین تعطیلات تحصیلی که ممکن است همچنان ادامه داشته باشد، اظهار کرد: با شیوع کرونا یک حرکت جهادی در کشور ایجاد شد و یزد نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

وی با بیان این که تحصیل و ارائه خدمات آموزشی در این شرایط، سبک مدیریتی خاصی را می طلبد، افزود: کادر آموزشی آموزش و پرورش یزد در این شرایط با کار مضاعف همه تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به کار گرفتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به این که آموزش و پرورش، معلمان و فرهنگیان نشان دادند که چه سرمایه های بزرگی هستند و در همه سطوح مسئولانه پای کار آمدند تا کاری روی زمین نماند، گفت: خوشحالیم که استان یزد در این مسیر نیز خوش درخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا مانعی برای تحقق سند تحول آموزش و پرورش نخواهد بود

کرونا مانعی برای تحقق سند تحول آموزش و پرورش نخواهد بود