مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 19:152020-08-22سياسي

یادی از حماسه حسینی شیرمردان لرستانی در جبهه + صوت


شیرمردان لرستانی، در دوران دفاع مقدس در آن برهه از تاریخ ایران اسلامی، همچون آفتاب درخشیدند و جانانه از تمامیت ارضی کشورمان دفاع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استان لرستان جزو استان های مرزی نبود اما به عنوان یک استان پشتیبان کننده نقاط مرزی هم پای مردم استان های مرز نشین نقش داشت و پس از استان های خوزستان، ایلام و کرمانشاه نخستین استانی بود که در بطن تحولات دفاع مقدس قرار داشت.

این استان، در طول تاریخ هشت سال دفاع مقدس فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته است اما نقش دلیرمردان لُر را در آن ایام ستودنی است.

شیر مردان لرستانی، در دوران دفاع مقدس در آن برهه از تاریخ ایران اسلامی، همچون آفتاب درخشیدند و جانانه از تمامیت ارضی کشورمان دفاع کردند.

در جای جای مناطق عملیاتی ایران جانفشانی های نیروهای بسیج، لشکر سرافراز 57 ابولفضل العباس (ع) سپاه و لشکر84 ارتش در راه کسب عزت و افتخار برای ایران اسلامی می درخشیدند به طوری که امروز این انقلاب و نظام اسلامی به برکت خون این شهیدان پایدار و عزتمند است.

هر نقطه از خطوط عملیاتی و مرزهای غرب و جنوب همچون ارتفاعات میمک، کوه های سر به فلک کشیده کردستان، ارتفاعات حاج عمران، شاخ شمیران، دشتهای خوزستان، نیزارهای گلگون جزیره مجنون، ارتفاعات شاخ شمیران، قمیش، گمو و مناطقی چون شرهانی، جفیر، بست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادی از حماسه حسینی شیرمردان لرستانی در جبهه + صوت

یادی از حماسه حسینی شیرمردان لرستانی در جبهه + صوت