مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 20:502020-08-22ورزشي

ساری از فسخ قرارداد با یوونتوس خودداری کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نشریه استمپای ایتالیا اعلام کرد که مائوریتزیو ساری سرمربی که پس از ناکامی یوونتوس مقابل لیون در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فصل جاری اخراج شد، - سرمربی اخراجی تیم فوتبال یوونتوس حاضر نشد قراردادش با این تیم را با توافقی دوجانبه فسخ کند تا همچنان از بانوی پیر حقوق بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، نشریه استمپای ایتالیا اعلام کرد که مائوریتزیو ساری سرمربی که پس از ناکامی یوونتوس مقابل لیون در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فصل جاری اخراج شد، حاضر نشده است قراردادش با بانوی پیر را فسخ کند.

ساری پس از تنها یک فصل حضور در تورین و در حالی اخراج شد که نهمین قهرمانی متوالی یوونتوس در سری A را رقم زد و معتقد بود سزاوار آن هست که به او فرصتی دیگر برای پیشبرد اهدافش داده شود، اما آندره آ آنیلی رییس باشگاه یوونتوس پس از حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان سرمربی سابق چلسی و ناپولی را اخراج و کمتر از 24 ساعت بعد آندره آ پیرلو هافبک سابق بیانکونری را جانشین او کرد.

یووه حالا امیدوار است که بتواند ساری 62 را به فسخ قراردادش راضی کند، اما گویا او حاضر نیست از حق و حقوقش در دو سال باقیمانده به پایان قراردادش بگذرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساری از فسخ قرارداد با یوونتوس خودداری کرد

ساری از فسخ قرارداد با یوونتوس خودداری کرد