مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 03:452020-08-23اقتصادي

شهرداری ملارد 20 پروژه را در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می کند


هفته دولت امسال 20 پروژه عمرانی و زیربنایی با اعتبار 700 میلیارد ریال توسط شهرداری ملارد به افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

- محمد صادق کولیوند در گفتگو با خبرنگار مهر ، به تشریح برخی از پروژه های هفته دولت پرداخت و اظهار داشت: امسال با توجه به شرایطی که ویروس منحوس کرونا ایجاد نمود، مجموعه مدیریت شهری با مساعدت و همراهی شورای اسلامی، تلاش شبانه روزی و مضاعف خود به کار بست تا با ارائه خدمات با کیفیت و ارتقا سرانه های مختلف شهری، رضایت خاطر شهروندان عزیز را به دست آورد.

شهردار ملارد در ادامه به روند پیشرفت پروژه های عمرانی شهرداری ملارد اشاره کرد و بیان داشت: در هفته دولت شاهد بهره برداری و افتتاح 20 پروژه عمرانی شهرداری ملارد با اعتباری بالغ بر هفتصد میلیارد ریال خواهیم بود که برخی از پروژه های آماده بهره برداری سطح شهر هم زمان با هفته دولت با حضور مسئولین افتتاح خواهند شد.

کولیوند در ادامه بر افزایش سرانه های فضای سبز شهری تاکید کرد و گفت: احداث بوستان ویژه ورزشی با چندین زمین بازی و پارک های محله ای علاوه بر افزایش سرانه های فضای سبز شهری فرصت مناسبی برای شکوفایی مهارت های ارتباطات اجتماعی و ایجاد نشاط و سلامت در سطح محلات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ملارد 20 پروژه را در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می کند

شهرداری ملارد 20 پروژه را در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می کند