مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 04:402020-08-23سياسي

تولید روزانه 1000 عدد ماسک در یگان ویژه


فرمانده تیپ یکم حضرت امیرالمومنین علی(ع) از تولید روزانه هزار عدد ماسک بهداشتی خبر داد و گفت: خدمت به هموطنان در شرایط بحران از وظایف نیروهای مسلح است.

- فرمانده تیپ یکم حضرت امیرالمومنین علی(ع) از تولید روزانه هزار عدد ماسک بهداشتی خبر داد و گفت: خدمت به هموطنان در شرایط بحران از وظایف نیروهای مسلح است.

در همین راستا این یگان با ارتقای خط تولید ماسک، خدمتی دیگر را به مردم ارائه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردارسیدرضا موسوی اظهار کرد: با توجه به ادامه دار بودن شیوع ویروس کرونا و پیرو منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک نیروهای مسلح در این مقطع حساس، جهت تأمین نیازمندی های کارکنان و خانواده هایشان، کارگاه های جهادی تولید ماسک قابل شست و شو در تیپ یکم حضرت امیرالمومنین علی(ع) یگان های ویژه ارتقا یافت.

وی افزود: تیپ یکم حضرت امیرالمومنین علی(ع) یگان های ویژه علاوه بر انجام مأموریت های ذاتی و تخصصی خود، با توجه به وضعیت کنونی و احساس نگرانی مردم و مسئولان در خصوص کنترل این ویروس، کارگاه تولید ماسک خود را که در اواخر سال گذشته راه اندازی کرده بود را گسترش داده و در چهار گردان و ستاد این فرماندهی نیز راه اندازی کرده است بنابراین روزانه شاهد تولید بیش 1000 عدد ماسک بهداشتی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 1000 عدد ماسک در یگان ویژه

تولید روزانه 1000 عدد ماسک در یگان ویژه