مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 04:452020-08-23ورزشي

از تمرین در منزل تا تلاش دوباره برای پوشیدن لباس تیم ملی


زهرا غریب بانوی فوتسالیست مازندرانی که با تیم سایپا نائب قهرمان لیگ شده است، می گوید؛ لیگ امسال خیلی ناراحت کننده شروع شد؛ همه چیز به هم خورد و برای برگزاری نیمه نهایی وقفه زیادی افتاد؛ - خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی دیدار برگشت از فینال لیگ برتر فوتسال زنان ایران بین تیم های مس رفسنجان و سایپا تهران برگزار شد که در پایان مس رفسنجان با حساب دو بر صفر به پیروزی رسید و جام قهرمانی را از آن خود کرد.

نکته جالب توجه حضور دختر مازندرانی در تیم نایب قهرمان بود.

زهرا غریب سنگربان چالوسی تیم سایپا به همراه تیم با سرمربیگری نیلوفر اردلان موفق شد عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کند.

این دختر مازندرانی بعد از کسب مدال نایب قهرمانی با خبرگزاری فارس به گفت وگو پرداخت که متن این گفت وگو را در ادامه می خوانید.

فارس: در خصوص لیگ برای ما بگوید و اینکه نشد قهرمانی را کسب کنید؟ لیگ امسال خیلی طول کشید و به سختی پر از فراز و نشیب و استرس بود.

اما لیگ از کیفیت بالایی برخوردار بود.

 تمام تلاش مان را کردیم و واقعا می خواستیم قهرمانی را به دست بیاورم اما نشد! فارس: به نظر شما تیم چه چیزی کم داشت که نتوانست قهرمانی را به دست بیاورد؟ شاید نیاز به زمان برای تمرین بیشتر داشتیم برای هماهنگی دوباره ! فارس: لیگ برتر فوتسال بانوان امسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تمرین در منزل تا تلاش دوباره برای پوشیدن لباس تیم ملی

از تمرین در منزل تا تلاش دوباره برای پوشیدن لباس تیم ملی