مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 04:552020-08-23اقتصادي

پرداخت 5.6 هزار میلیاردی از ذخایر ارزی برای کرونا / بیمه بیکاری تغییر نکرد


طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه تاکنون از محل برداشت یک میلیارد دلاری از صندوق توسعه ملی برای تامین هزینه های کرونا، 5650 میلیارد تومان پرداخت شده است.

- طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه تاکنون از محل برداشت یک میلیارد دلاری از صندوق توسعه ملی برای تامین هزینه های کرونا، 5650 میلیارد تومان پرداخت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اوایل سال جاری و با افزایش هزینه های مربوط به کرونا و تبعات اقتصادی آن رییس جمهور درخواست برداشت از صندوق توسعه ملی برای جبران بخشی از هزینه های وزارت بهداشت و پرداخت بیمه بیکاری را مطرح کرد که در نهایت مقام معظم رهبری نیز با برداشت یک میلیارد یورویی صندوق توسعه ملی برای تامین هزینه های مدیریت تبعات اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا موافقت کردند.

بر این اساس، در اواخر اردیبهشت ماه بود که بانک مرکزی اولین مرحله از معادل ریالی از محل صندوق توسعه ملی را به حساب خزانه واریز و در اختیار دولت قرار داد.

بررسی آخرین وضعیت پرداختی از محل صندوق توسعه ملی بابت هزینه های کرونا از مجوز برداشت یک میلیارد دلاری از سازمان برنامه و بودجه، با توضیحی از سوی پور اصغری - معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه - به ایسنا همراه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 5.6 هزار میلیاردی از ذخایر ارزی برای کرونا / بیمه بیکاری تغییر نکرد

پرداخت 5.6 هزار میلیاردی از ذخایر ارزی برای کرونا / بیمه بیکاری تغییر نکرد