مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 07:202020-08-23اقتصادي

افتتاح طرح های هفته دولت گلوگاه با سرمایه گذاری بیش از 350 میلیارد ریالی


طرح عمرانی، خدماتی و اقتصادی شهرستان گلوگاه با سرمایه گذاری بیش از 350 میلیارد ریالی در هفته دولت امسال افتتاح و کلنگ زنی می شود.

- فریدون کلبادی نژاد همزمان با آغاز هفته دولت در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گلوگاه با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی 40 طرح با اعتبار بیش از 350 میلیارد ریال در شهرستان گلوگاه اظهار کرد: بیشترین طرح های قابل افتتاح در این شهرستان به مناسبت هفته دولت مربوط به طرح های عمرانی و کشاورزی است.

وی افزود: برای افتتاح و کلنگ زنی این طرح ها در شهرستان گلوگاه 13 دستگاه اجرایی شهرستان وارد عمل شده اند که بیشترین تعداد طرح های افتتاحی عمرانی مربوط به جهادکشاورزی با 5 طرح و سپس راهداری با 3 طرح است.

فرماندار گلوگاه گفت: طرح های آماده افتتاح و کلنگ زنی شهرستان گلوگاه در هفته دولت امسال در حوزه های آب، آب و فاضلاب، کشاورزی، برق، بهزیستی و امداد، صنعت، معدن و تجارت، آموزشی، آبخیزداری و بنیاد شهید است.

  کلبادی نژاد افزود: 40 طرح هفته دولت شهرستان گلوگاه که با اعتبار بیش از 350 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می شود؛ 36 طرح با اعتبار 330 میلیارد ریال افتتاح و 4 طرح با اعتبار 23 میلیارد ریال کلنگ زنی می شود.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان دستاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح های هفته دولت گلوگاه با سرمایه گذاری بیش از 350 میلیارد ریالی

افتتاح طرح های هفته دولت گلوگاه با سرمایه گذاری بیش از 350 میلیارد ریالی