مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 07:252020-08-23اقتصادي

جذب 496 نفر فارغ التحصیل دانشگاهی در تعاونی های لرستان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: 13 شهریورماه، تعاونی های برتر ملی معرفی و همچنین از تعاون گران برتر استان تجلیل می شود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: 13 شهریورماه، تعاونی های برتر ملی معرفی و همچنین از تعاون گران برتر استان تجلیل می شود.

علی آشتاب در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تعاونی های لرستان با جذب 496 نفر فارغ التحصیل دانشگاهی در کشور بیشترین امتیاز را از این نظر کسب کرده اند.

وی با بیان اینکه مهارت آموزی می تواند بستری برای اشتغال جوانان بویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی باشد که در این راستا طرح کارورزی اجرا می شود، افزود: از ابتدای اجرای طرح کاروزی تاکنون 713 واحد اقتصادی استان تعداد 4249 نفر فارغ التحصیل دانشگاهی را بکار گرفته اند.

آشتاب با بیان این که اجرای این طرح ها به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته که میزان اشتغال آن ها کم و بیکاری آن ها بیشتر است راهکار مناسبی است، تصریح کرد: در تکمیل طرح کارورزی، مشوق هایی همچون معافیت های بیمه ای سهم کارفرما در صورت جذب کارورز و پرداخت یک سوم از حداقل دستمزد در قالب طرح یارانه دستمزد به مدت یک سال در نظر گرفته شده که می توانیم با اطلاع رسانی دقیق در این زمینه در بخش های صنعت، کشاورزی و بخصوص فنی و مهندسی و خدمات از آن بهره ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 496 نفر فارغ التحصیل دانشگاهی در تعاونی های لرستان

جذب 496 نفر فارغ التحصیل دانشگاهی در تعاونی های لرستان