مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 07:252020-08-23اقتصادي

CT اسکن بیمارستان رودبار به بهره برداری رسید


دستگاه CT اسکن بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) رودبار با ظرفیت 200 اسکن در نخستین روز از هفته دولت افتتاح و بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودبار، صبح امروز هم زمان با نخستین روز از هفته گرامی داشت دولت، یک دستگاه CT اسکن 16 اسلایس بااعتبار هشت میلیارد تومانی در بیمارستان ولی عصر (عج) شهر رودبار افتتاح و به بهره برداری رسید.

این دستگاه در مساحت یک صد متری مستقرشده و علاوه بر هیئت امنای ارزی وزارت بهداشت، مجمع خیرین سلامت استان گیلان نیز در تأمین هزینه های آن مشارکت کرده است.

دستگاه CT اسکن رودبار، دارای قابلیت های ویژه ازجمله آنژیوگرافی پریفرال، سه بعدی سازی تصویر و اسکن تمام بدن است و اشعه ساطع شده در آن نسبت به محصولات مشابه به کمترین مقدار بوده به نحوی که برای کودکان نیز مناسب است.

  از دیگر قابلیت های ویژه دستگاه CT اسکن شهر رودبار، قابلیت این دستگاه برای ارائه خدمات به افراد با اوزان بالاتر است.

طی یک سال اخیر، در راستای سیاست های دانشگاه علوم پزشکی گیلان مبنی بر ارتقای زیرساخت های حوزه سلامت گیلان، شهرستان های آستارا، لاهیجان و رودبار به دستگاه CT اسکن مجهز و به بهره برداری رسیده و هم اکنون دستگاه های CT اسکن شهرستان رودسر و بیمارستان رازی رشت در دست اقدام به جهت افتتاح و راه اندازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

CT اسکن بیمارستان رودبار به بهره برداری رسید

CT اسکن بیمارستان رودبار به بهره برداری رسید