مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 07:452020-08-23سياسي

اعلام جزییات بازخوانی جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی


جعبه سیاه ضبط کننده صدای درون کابین تا 19 ثانیه پس از انفجار موشک مکالمات را ضبط کرده است.

در کابین پرواز سه نفر گروه پرواز حضور داشتند که یکی از آن ها معلم بوده که هر سه متوجه شرایط غیرعادی بودند و متناسب با صدای غیرعادی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، رییس سازمان هواپیمایی کشوری نتیجه بازخوانی اطلاعات جعبه سیاه (FDR و CVR) هواپیمای شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال را اعلام کرد.

تورج دهقانی زنگنه در نشست اعلام نتیجه بازخوانی اطلاعات جعبه سیاه (FDR و CVR) هواپیمای شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال اظهار کرد: عرض تسلیت دارم خدمت خانواده محترم بازماندنگان و آرزوی رحمت الهی برای درگذشتگان.

وی ادامه داد: قبل از اینکه صدور نهایی گزارش سانحه را خدمت شما عرض کنم باید عرض کنم ارائه گزارش مستقل درباره پرواز، بالاخص توصیف اطلاعاتی آن‌ها از نظر فنی و تخصصی برای عموم مردم امری مرسوم نبود در هیچ سانحه‌ای چنین اتفاقی نیفتاد.

لکن به دلیل موضوعات مربوط به سانحه 752 و دستور صریح ریاست محترم جمهور و وزیر محترم راه و شهرسازی که در خصوص شفافیت صرف با مردم و به خصوص با داغدیدگان این سانحه سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان مرجع رسیدگی به این سانحه نتایج حاصل از بازخوانی اطلاعاتی را که دریافت کرده آن دسته از اطلاعاتی که مورد توجه عموم مردم است به سمع و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات بازخوانی جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی

اعلام جزییات بازخوانی جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی