مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 09:352020-08-23اقتصادي

آغاز پروژه مجتمع رفاهی گردشکری صفرآباد و رفع گره های ترافیکی در ساری


شهردار ساری از آغاز پروژه مجتمع رفاهی گردشگری صفر آباد و بازگشایی مسیر شرقی ساری در هفته دولت خبر داد و گفت: این پروژه علاوه بر ایجاد کمربند گردشگری و رفع گره های ترافیکی در سهولت دسترسی به نقاط ورودی و خروجی شهر تأثیر مستقیم دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شهرداری ساری، عباس رجبی با اشاره به کلنگ زنی پروژه مجتمع رفاهی گردشگری صفرآباد و آیین بازگشایی مسیر شرقی ساری در هفته دولت، اظهار کرد: همزمان با هفته دولت پروژه مجتمع رفاهی صفرآباد در مرکز مازندران کلنگ زنی می شود.

وی افزود: این پروژه که یکی از مطالبات دیرینه شهروندان ساری بوده است، سال ها بدون تکلیف رها شده بود و اینک با پیگیری شهرداری ساری فعالیت اجرایی آن آغاز می شود.

رجبی اجرای این پروژه را با توجه به اینکه شهرستان ساری از وجود چنین پروژه رفاهی گردشگری مطلوبی محروم بوده، گفت: این پروژه در زمینی به مساحت حدود 10 هکتار که در پنج کیلومتری شهر ساری واقع شده است در هفته دولت با حضور استاندار مازندران و دیگر مدیران استانی و شهرستانی کلنگ زنی می شود.

شهردار ساری بیان کرد: احداث هتل، شهربازی، رستوران، دریاچه آبی، سالن ورزشی، پارکینگ، فروشگاه، فضای سبز، سالن همایش و اقامتگاه از کاربری های پیش بینی شده در این پارک تفریحی و گردشگری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پروژه مجتمع رفاهی گردشکری صفرآباد و رفع گره های ترافیکی در ساری

آغاز پروژه مجتمع رفاهی گردشکری صفرآباد و رفع گره های ترافیکی در ساری