مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 10:252020-08-23سياسي

قاچاق انسان و مواد مخدر مهمترین آسیب در آذربایجان غربی است


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از معضلات قاچاق انسان و مواد مخدر به عنوان مهمترین آسیب های پیش روی استان نام برد و خواستار توجه جدی در این حوزه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر گروسی ظهر یکشنبه در دیدار نمایندگان مردم آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی با امام جمعه ارومیه با اشاره به هم مرزی استان با سه کشور و تهدیدات ناشی از آن عنوان کرد: قاچاق انسان و مواد مخدر مهمترین آسیب های پیش روی استان است که باید نمایندگان استان در این حوزه و حوزه دیپلماسی برون مرزی فعال شوند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری در استان و امنیت سرمایه گذاری در استان موضوع مهمی است و باید مورد توجه نمایندگان استان قرار بگیرد، افزود: احیای واحدهای تولیدی و حل مشکلات قانونی آنها از اولویت های دادگستری استان است ولی نباید سرمایه های استان در اختیار افراد ناشایست قرار بگیرد.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی اضافه کرد: دادگستری استان مجری قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی است و آنچه مطابق قانون باشد را اجرایی خواهیم کرد و نیازمند حمایت نمایندگان از اجرای قانون هستیم.

گروسی با بیان اینکه دفاع از حقوق عامه اولویت دادگستری استان است که حمایت نمایندگان در این حوزه ضروری است، گفت: میزان مراجعه به دستگاه قضایی استان خیلی زیاد است و علیرغم کث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق انسان و مواد مخدر مهمترین آسیب در آذربایجان غربی است

قاچاق انسان و مواد مخدر مهمترین آسیب در آذربایجان غربی است