مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 11:202020-08-23پزشكي

تشریح نکات طلایی برای پیشگیری از ابتلا به آنفلوآنزا


مدیر گروه بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تاکید کرد: نکانی که برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا لازم است که انجام شود باید برای پیشگیری به آنفلوآنزا نیز رعایت شود.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر گروه بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تاکید کرد: نکانی که برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا لازم است که انجام شود باید برای پیشگیری به آنفلوآنزا نیز رعایت شود.

برزگر در گفت و گو با ایسنا، گفت: استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و شست و شوی دست ها از جمله نکاتی هستند که باید برای پیشگیری از آنفلوآنزا رعایت شود تا بتوان این بیماری را در فصل پاییز و زمستان مدیریت کرد.

وی افزود: از سوی دیگر هنوز برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید 19 واکسن قطعی وجود ندارد اما برای پیشگیری از آنفلوآنزا واکسن تولید شده و افراد برای پیشگیری از آن می توانند از این واکسن استفاده کنند.

برزگر ادامه داد: برای سال جاری نیز واکسن آنفلوآنزا با سویه ای که احتمال بروز آن می رود، تولید می شود و افراد می توانند با خرید و تزریق آن، خود را واکسینه کنند.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر توصیه می شود، افراد میانسال، بیماران مبتلا به ناراحتی های قلبی، دیابت و فشار خون با توجه به شیوع ویروس کرونا، در سال جاری این واکسن را حتما دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح نکات طلایی برای پیشگیری از ابتلا به آنفلوآنزا

تشریح نکات طلایی برای پیشگیری از ابتلا به آنفلوآنزا