مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 11:452020-08-23بين الملل

نقش فعال اسراییل در فروش برنامه جاسوسی به کشورهای شورای همکاری خلیج فارس


شرکت اسراییلی NSO تولیدکننده تکنولوژی که اجازه هک کردن موبایل را می دهد، طی سال های اخیر برنامه جاسوسی پگاسوس را به ارزش صدها میلیون دلار برای پیگرد مخالفان نظام در امارات و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس فروخته است و این اقدام با میانجیگری رسمی اسراییل .

- شرکت اسراییلی NSO تولیدکننده تکنولوژی که اجازه هک کردن موبایل را می دهد، طی سال های اخیر برنامه جاسوسی پگاسوس را به ارزش صدها میلیون دلار برای پیگرد مخالفان نظام در امارات و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس فروخته است و این اقدام با میانجیگری رسمی اسراییل و با تشویق تل آویو صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه هاآرتص نوشت: شرکت NSO از شرکت های اسراییلی بسیار فعال در کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس است.

برنامه پگاسوس3 که این شرکت آن را ارتقا بخشیده، اجازه هک کردن موبایل، پاک کردن محتویات آن و به کارگیری آن از دور برای تصویربرداری و ضبط صدا را می دهد.

کادر این شرکت که نامشان محققان نقاط ضعف است به دنبال بروزرسانی های سریعی که شرکت ها روی موبایل ها انجام می دهند، نقص ها را رصد کرده و می توانند به صورت مستقل موبایل ها را هک کنند.

رژیم صهیونیستی رسما بین شرکت ها و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس میانجیگری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش فعال اسراییل در فروش برنامه جاسوسی به کشورهای شورای همکاری خلیج فارس

نقش فعال اسراییل در فروش برنامه جاسوسی به کشورهای شورای همکاری خلیج فارس