مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 04:452020-08-24اقتصادي

اتمام فاز نخست راه اندازی بازار مجازی صنایع دستی آذربایجان شرقی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از اتمام فاز نخست راه اندازی بازار مجازی صنایع دستی استان خبر داد.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مطرح کرد اتمام فاز نخست راه اندازی بازار مجازی صنایع دستی آذربایجان شرقی ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از اتمام فاز نخست راه اندازی بازار مجازی صنایع دستی استان خبر داد.

احمد حمزه زاده در جلسه بررسی ابعاد فنی ایجاد بازار اینترنتی صنایع دستی استان با تاکید بر این که تسهیل روند عرضه و تقاضا در حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی لازمه رونق اقتصادی این بخش پویا است، گفت: راه اندازی بازار مجازی صنایع دستی از مهم ترین اقداماتی که میراث فرهنگی در راستای ارتقای میزان عرضه و تقاضای حوزه صنایع دستی در دستور کار قرار داده و به واسطه آن بستر لازم جهت معرفی، مبادله و آموزش هنرهای سنتی و دستی توسط هنرمندان فراهم می شود.

وی در ادامه به تشریح اقدامات انجام شده در راستای راه اندازی بازار مجازی صنایع دستی پرداخت و افزود: پنل اولیه این بازار طراحی شده و تهیه محتوای آن اعم از عکاسی و محتوای کتبی آثار توسط اداره کل میراث فرهنگی استان در حال تهیه و بارگذاری است، همچنین دامنه و نام این سایت ثبت و پیگیری عقد قرارداد با اداره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام فاز نخست راه اندازی بازار مجازی صنایع دستی آذربایجان شرقی

اتمام فاز نخست راه اندازی بازار مجازی صنایع دستی آذربایجان شرقی