مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 06:002020-08-24اقتصادي

وضعیت ایمنی در معادن آذربایجان غربی مطلوب است


معاون امور معادن سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: ایمنی معادن استان از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون امور معادن سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: ایمنی معادن استان از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

پریسا عابد پور در گفت و گو با ایسنا با تاکید بر الزام معدن کاران برای تامین اقلام و تجهیزات ایمنی در معادن افزود: بازرسان سازمان به طور مداوم برمعادن استان در خصوص رعایت موارد ایمنی و استفاده از لوازم ایمنی نظارت دارند اما با این وجود در طول سال به طور متوسط چند مورد جراحت ناشی از عدم توجه به نکارت ایمنی گزارش می شود.

وی با بیان اینکه نظارت ها به جد انجام می شود،خاطر نشان کرد: یک کارگاه زیرزمینی نمک در خوی به دلیل مساعد نبودن شرایط ایمنی فعالیت در کارگاه تعطیل شد و کارگران در محوطه و خارج از کارگاه مشغول هستند.

وی با بیان اینکه ظرفیت استخراج معادن استان 749 هزار و 350 تن است، تصریح کرد: میزان ذخیره قطعی معادن استان در حدود 19656 هزار تن است.

عابدپور با بیان اینکه طی یک سال گذشته 44 پروانه بهر برداری از معادن استان صادر شده است، گفت: میزان اشتغال ایجاد شده در حدود 300 نفر است.

وی با بیان اینکه 21 پروانه اکتشاف در گروه سنگ های تزیینی و نما صادر شده است، ادامه داد: 38 پروانه اکتشاف و 39 گواهی کشف نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت ایمنی در معادن آذربایجان غربی مطلوب است

وضعیت ایمنی در معادن آذربایجان غربی مطلوب است