مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 07:202020-08-24حوادث

ظرفیت بالای پد بالگرد هوایی اورژانس زنجان در زمان بحران


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان گفت: پد بالگرد اورژانس زنجان، همزمان ظرفیت فرود چهار بالگرد را در زمان بحران برای امدادرسانی به استان های همجوار دارد.

- ایسنا/زنجان رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان گفت: پد بالگرد اورژانس زنجان، همزمان ظرفیت فرود چهار بالگرد را در زمان بحران برای امدادرسانی به استان های همجوار دارد.

اصغر جعفری روحی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه پد بالگرد اورژانس زنجان، همزمان ظرفیت فرود چهار بالگرد را در زمان بحران دارد، اظهار کرد: با بهره برداری از پد بالگرد استاندارد اورژانس هوایی و ساختمان اورژانس هوایی در محوطه پردیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان، امکان فرود چهار بالگرد برای امدادرسانی مناسب در زمان بحران، حوادث غیرمترقبه و امدادرسانی هوایی به استان های همجوار فراهم شده است.

وی با اشاره به هماهنگی های انجام شده با هوانیروز جمهوری اسلامی، افزود: روز گذشته شاهد فرود همزمان سه بالگرد اورژانس هوایی استان زنجان و هوانیروز به صورت همزمان در پد بالگرد زنجان بودیم.

این مسئول در رابطه با ماموریت روز گذشته بالگرد اورژانس هوایی استان، تصریح کرد: بالگرد اورژانس هوایی زنجان ساعت 12:28 روز گذشته برای امدادرسانی به مصدوم حادثه واژگونی موتورسیکلت در روستای کهریزک از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بالای پد بالگرد هوایی اورژانس زنجان در زمان بحران

ظرفیت بالای پد بالگرد هوایی اورژانس زنجان در زمان بحران