مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 07:402020-08-24سياسي

6 طرح عمرانی در چابهار افتتاح و کلنگ زنی شد


6 طرح عمرانی، برق رسانی، راهسازی و عمران شهری چابهار با حضور استاندار سیستان وبلوچستان، مدیرعامل منطقه آزاد، نماینده حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی و قشرهای مختلف مردم افتتاح و کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چابهار، احمدعلی موهبتی در جمع مردم چابهار اظهارداشت: چابهار در مسیر توسعه و آبادانی است و طرح های خوبی در حال اجراست که می تواند توسعه سواحل مکران را شتاب بخشد.

وی افزود: خیلی خوشحال هستیم که طرح هایی نظیر شهر جدید تیس، طرح توسعه بندرشهیدبهشتی و ساماندهی حاشیه نشینی که زمانی یکی از آرزوهای مردم چابهار بوده هم اینک یکی پس از دیگری در حال انجام است.

موهبتی بیان کرد: کلنگ زنی فاز نخست کنارگ ذر شمالی از بندر شهید کلانتری چابهار با اعتبار 74 میلیارد تومان به طول پنج کیلومتر، افتتاح برقرسانی و اصلاح شبکه برق روستای کمب با اعتبار چهار میلیارد تومان، پروژه های عمران شهری نظیر طرح ساماندهی ورودی شهر، زیرسازی و جدول گذاری و ساماندهی مسیل ها از جمله پروژه های امروز هفته دولت در این شهرستان بود.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت: در هفته دولت 66 پروژه با اعتبار 320 میلیارد تومان شامل 55 پروژه افتتاح و 11 پروژه در شهرستان چابهار کلنگ زنی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 طرح عمرانی در چابهار افتتاح و کلنگ زنی شد

6 طرح عمرانی در چابهار افتتاح و کلنگ زنی شد