مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 09:402020-08-24اقتصادي

افتتاح فاز دو رینگ 2 شهری چالوس


هم زمان با هفته دولت، پروژه بزرگ فاز دو رینگ 2 شهری و مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی نقش بهشت دارکلا افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، جعفر ردایی ظهر امروزدر آیین بهره برداری از فاز دو رینگ 2 شهری و مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی نقش بهشت دارکلا با اشاره به نام گذاری امسال به نام سال کرونا یی صورت گرفته است و با همه مشکلاتی که از نظر اقتصادی وجود دارد شهرداری وابسته چندان وابسته به اقتصاد نفت و کمک های دولتی نیست ولی با اقتصاد مردمی و در آمدهایی که شهرداری به دست آورد صرف عمران و آبادانی شهر می شود.

شهردار چالوس با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در صدد هستیم تا در طول شهریور ماه امسال بتوانیم 10 پروژه مهم و مؤثر را در شهر چالوس به بهره برداری برسانیم افزود: امسال در نخستین روز از هفته دولت، فاز دوم رینگ 2 شهری چالوس که قسمتی از مشکلات ترافیکی را حل می کند و نیز مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی نقش بهشت منطقه دارکلا افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

وی گفت: فاز سوم همین رینگ 45 متری طول حدود 1300 متر است که در سال گذشته 300 متر آن تملک شد و تعدادی واحدهای تجاری و مسکونی در این مسیر آزادسازی شدند و امسال نیز در طول یک سال گذشته حد فاصل رادیو دریا تا خیابان طالقانی و آبرنگ به طول 5


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح فاز دو رینگ 2 شهری چالوس

افتتاح فاز دو رینگ 2 شهری چالوس