مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 09:552020-08-24اقتصادي

افتتاح 7 پروژه عشایری در خراسان جنوبی


مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی از افتتاح هفت پروژه در مناطق عشایری استان همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: اعتباری که برای این پروژه ها هزینه شده بالغ بر هشت میلیارد و 500 میلیون تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی عصمتی پور ظهر امرو در نشست خبری، اظهار داشت: نگاه دولت به حوزه عشایری نگاه ویژه ای است و هر سیاه چادر عشایری بنگاه چند محصولی است و تولید لبنیات، گوشت قرمز، صنایع دستی و پاسگاه انتظامی و اهمیت گردشگری عشایری است.

وی از افتتاح هفت پروژه در مناطق عشایری استان همزمان با هفته دولت خبر داد و بیان داشت: اعتباری که برای این پروژه ها هزینه شده بالغ بر هشت میلیارد و 500 میلیون تومان است و شامل پروژه های آبرسانی، احداث دیدار ساحلی، منبع دفنی ذخیره آب و بازگشایی راه های عشایری است.

مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی با بیان اینکه پروژه آبرسانی به محلات عشایری خواجه منجیکوه  دارای سه فاز است که با اجرای کامل آن 39 محله عشایری از نعمت آب بهره مند می شوند، تبیین کرد: فاز نخست طرح آبرسانی به محلات عشایری خواجه منجیکوه شهرستان نهبندان به طول 21 کیلومتر در هفته دولت امسال افتتاح می شود.

عصمتی پور با بیان اینکه در فاز اول هفت میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه شده است، گفت: فاز دوم پروژه به طول 32.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 7 پروژه عشایری در خراسان جنوبی

افتتاح 7 پروژه عشایری در خراسان جنوبی