مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 10:452020-08-24پزشكي

تاسیس نخستین مرکز آزمایشگاهی تشخیصی با تکنینک CFT در اصفهان


مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: تاسیس نخستین مرکز آزمایشگاهی تشخیص بیماری «مشمشه» با تکنیک نوین (CFT)می تواند در تشخیص زودهنگام این بیماری موثر باشد.

- اصفهان-مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: تاسیس نخستین مرکز آزمایشگاهی تشخیص بیماری مشمشه با تکنیک نوین (CFT)می تواند در تشخیص زودهنگام این بیماری موثر باشد.

شهرام موحدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مشمشه از جمله بیماری های مشترک بین انسان و دام است، اظهار داشت: بیماری مشمشه یکی از بیماری های باکتریایی مسری خطرناک است که اغلب سبب ابتلاء تک سمی ها می شود.

وی افزود: این بیماری به شدت کشنده است و انسان نسبت به این بیماری حساس است.

حیوانات آلوده و یا حاملانی که در ظاهر سالم هستند و از بیماری جان سالم به در برده اند عمده ترین منابع عفونت به شمار می آیند.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با اعلام اینکه اولین مرکز آزمایشگاهی تشخیص بیماری مشمشه با تکنیک نوین (CFT) پس از مرکز تشخیص سازمان دامپزشکی کشور در اصفهان راه اندازی شده است، تصریح کرد: از آنجا که تشخیص زودهنگام این بیماری می تواند در ممانعت از شیوع بیماری مشمشه مؤثر واقع شود تأسیس نخستین مرکز آزمایشگاهی تشخیص بیماری مشمشه با تکنیک نوین (CFT)شایان توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس نخستین مرکز آزمایشگاهی تشخیصی با تکنینک CFT در اصفهان

تاسیس نخستین مرکز آزمایشگاهی تشخیصی با تکنینک CFT در اصفهان