مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 10:502020-08-24اقتصادي

افتتاح 12 پروژه بزرگ آبخیزداری و آبخوانداری فارس در هفته دولت


سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس گفت: به مناسبت هفته دولت 12 پروژه آبخیزداری و آبخونداری با اعتباری بالغ بر 203 میلیارد و 100 میلیون ریال افتتاح خواهد شد.

- عبدالحسن صمدنژاد افزود: اعتبار این پروژه ها از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی تامین شده و در شهرستان های مختلف استان شامل اقلید، جهرم، مرودشت، ممسنی، کازرون، داراب، سپیدان، شیراز، خرمبید، لامرد، لارستان و جهرم اجرا شده است و افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس، او افزود: با اجرای این پروژه ها، 5 هزار و 422 خانوار به شکل مستقیم و غیر مستقیم از برکات آنها بهره مند می شوند.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس با اشاره به اهمیت منابع طبیعی و مسائل زیست محیطی خواستار توجه بیش از پیش این موضوع از سوی تمام مسئولان شد و گفت: با اجرای طرحهای آبخیزداری و آبخوانداری ضمن کاهش خطرات ناشی از سیلاب ، کمک شایانی به افزایش سطح پوشش گیاهی و حفظ و تقویت منابع پایه آب و خاک و همچنین افزایش سطح سفره های آب زیر زمینی خواهد شد.

او با اشاره به حجم عملیات اجرایی در این پروژه ها، گفت: حجم عملیات اجرایی این پروژه ها در مجموع شامل 27 هزار و 259 متر مکعب عملیات سنگی و ملاتی، 262 هزار و 756 متر مکعب عملیات خاکی، 1765 متر مکعب بتن ریزی و 2071


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 12 پروژه بزرگ آبخیزداری و آبخوانداری فارس در هفته دولت

افتتاح 12 پروژه بزرگ آبخیزداری و آبخوانداری فارس در هفته دولت