مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 11:502020-08-24فرهنگي

برترین تکنوازان تنبور معرفی شدند


نخستین جشنواره ملی تکنوازان تنبور که به صورت مجازی و در چهار رده سنتی برگزار شده بود با معرفی برگزیدگان نهایی به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این جشنواره با هدف حفظ و اشاعه موسیقی تنبور برای نخستین بار در گستره ملی و با توجه به شرایط بیماری کرونا با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن موسیقی شهرستان قدس، فروشگاه موسیقی عرفان و آموزشگاه موسیقی دیلغم شهرستان قدس، تنبورنوازان روچیار، تنبور نوازان آلابرز به دبیری سعید صفری و مدیریت اجرایی سید وحید شاه ابراهیمی به صورت مجازی برگزار شد.

برنامه ریزی این جشنواره از فروردین ماه 1399 آغاز شد و از نی الف (12 تا 17 سال)، ب (18 تا 22 سال)، ج (23 تا 29 سال) و بخش ویژه (رده سنی زیر 12 سال) دعوت شد تا تکنوازی های خود را بر اساس موسیقی تنبور(مقامی، بداهه نوازی) ارسال کنند.

هیات بازبینی جشنواره سید نادر اجاق، هوشنگ امیریان، سعید صفری، سید وحید شاه ابراهیمی، سید فرخ حقیقی، فرزاد بازگیر، کورش قزوینه و داوران دور نهایی عبدالرضا رهنما، سید آرش شهریاری، سید محمد ذوالنوری، شهرام صارمی، حیدر کاکی، مریم قرسو بودند.

از مجموع 117 اثر ارسال شده به دبیر خانه جشنواره، 59 اثر در مرحله بازبینی مورد پذیرش قرار گرفت و روز 18 مردادماه اعلام شد ازمجموع 59 اثر پذیرفته شده در مرحله بازبینی 19 اثر به شرح ذیل در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین تکنوازان تنبور معرفی شدند

برترین تکنوازان تنبور معرفی شدند