مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 12:102020-08-24اقتصادي

افتتاح پروژه های ورزشی خوسف خراسان جنوبی در هفته دولت


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خوسف گفت: همزمان با هفته دولت، سومین زمین چمن مصنوعی شهرستان در روستای سیوجان با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 300 میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خوسف گفت: همزمان با هفته دولت، سومین زمین چمن مصنوعی شهرستان در روستای سیوجان با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 300 میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

فاطمه چهکندی نژاد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از پروژه های در دست اقدام در شهرستان خوسف، زمین چمن شهر جدیدالتاسیس ماژان است که زیرسازی و تسطیح این پروژه توسط دهیاری در دست اقدام بوده و امیدواریم در دهه فجر این زمین چمن نیز به بهره برداری برسد.

رییس اداره ورزش و جوانان خوسف ادامه داد: استخر سرپوشیده شهر خوسف نیز از سال 90 با زیربنای 1450 متر مربع دارای 75 درصد پیشرفت فیزیکی بوده و امیدواریم در سال جاری به بهره برداری برسد تا آرزوی دیرینه این مردم به ثمر بنشیند.

چهکندی نژاد گفت: تاکنون برای این پروژه یک میلیارد و 285 میلیون و 500 هزار ریال توسط بنیاد مستضعفان و دو میلیارد و 550 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: با سفر استاندار به شهرستان و تصویب این پروژه، سرعت اجرای پروژه چندین برابر شده و اقدامات نهایی بهره برداری از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های ورزشی خوسف خراسان جنوبی در هفته دولت

افتتاح پروژه های ورزشی خوسف خراسان جنوبی در هفته دولت