مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 12:152020-08-24اقتصادي

ابلاغ 70 درصد اعتبارات عمرانی همدان


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان از ابلاغ 70 درصد از منابع اعتبارات عمرانی استان هندان خبر دادو گفت: اعتبارات استانی امسال 500 میلیارد تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، سید اسکندر صیدایی عصر امروز در حاشیه آیین افتتاح پروژه های هفته دولت در جمع خبرنگاران تویسرکان را از شهرستان های پراستعداد استان همدان با چشم اندازی روشن خواند و اظهار کرد: این شهرستان در بسیاری از حوزه ها چون کشاورزی و صنعتی پیشرفت خوبی داشته است.

وی با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی 42 پروژه در تویسرکان به مناسبت هفته دولت با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد تومان افزود: امروز پنج پروژه آبخیزداری با هدف بهره وری بهینه از آب و حفظ منابع طبیعی در تویسرکان کلنگ زنی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان با اشاره به بهره برداری از طرح پروار گوساله 200 راسی گفت: خوشبختانه در عرصه تولید بخش خصوصی با سرمایه گذاری شخصی و بهره مندی از تسهیلات در زمینه به خوبی ورود کرده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه های این هفته به طور حتم بر معیشت و پویایی و توسعه شهرستان اثرگذار است بیان کرد: تلاش می کنیم با هماهنگی فرماندار و نماینده مردم در مجلس جلسه ویژه اقتصاد مقاومتی شهرستان را با حضور استاندار و مدیران مربوطه برای رصد، ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ 70 درصد اعتبارات عمرانی همدان

ابلاغ 70 درصد اعتبارات عمرانی همدان