مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 17:402020-08-24ورزشي

ورزش اردبیل با دوران اوج خود فاصله گرفته/ باید کشتی اردبیل را توسعه دهیم


مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: اکنون ورزش اردبیل با دوران اوج خود فاصله گرفته که باید با هم دلی و بهره مندی از پیشکسوتان و توانمندی استعدادهای استان در جهت توسعه ورزش اردبیل تلاش کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سجاد انوشیروانی شامگاه امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس هیات کشتی استان اردبیل که در سالن جلسات استادیوم رضازاده برگزار شد، اظهار کرد: اکنون ورزش اردبیل با دوران اوج خود فاصله گرفته به طوری که در سالن های کشتی، بوکس، فوتسال و سایر ورزشگاه های استان هیاهوی خاصی برقرار بود اما متاسفانه الان شاهد آن شور و شوق نیستیم.

وی افزود: پیشکسوتان کشتی با قوت قلب حداکثری به این رشته متعصبند و توانمند هستند که امیدواریم با بهره مندی از این توانمندی و تعصب شاهد بازگشت کشتی استان به روزهای اوج خود باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: باید دست در دست هم دهیم  و با هم افزایی و هم دلی واقعی کشتی اردبیل را توسعه دهیم که در همین راستا اداره کل ورزش و جوانان با تمام قوا از کشتی حمایت می کند.

  انوشیروانی تصریح کرد: سالن و امکانات لازم را برای کلیه علاقمندان به کشتی مهیا می کنیم که در همین خصوص تجهیزاتی را برای ورزش استان از جمله سه تشک کشتی درخواست کردیم که به زودی تحویل استان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش اردبیل با دوران اوج خود فاصله گرفته/ باید کشتی اردبیل را توسعه دهیم

ورزش اردبیل با دوران اوج خود فاصله گرفته/ باید کشتی اردبیل را توسعه دهیم