مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 21:052020-08-24اقتصادي

تصویب بودجه 73 میلیارد تومانی شهرداری چالوس در سال 99


بودجه امسال شهرداری چالوس را 73 میلیارد تومانی بستیم که تاکنون 67 میلیارد تومان آن محقق شد و منتظر متمم 37 میلیارد تومانی از طرف شهرداری در همین شهریور ماه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، مسعود یعقوبی در حاشیه بهره برداری از فاز دو رینگ 2 شهری و مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی نقش بهشت دارکلا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته 66 میلیارد تومان از بودجه حدود 40 میلیارد تومانی درآمد شهرداری محقق شد که 27 میلیارد تومان متمم بودجه در سال 98 داشتیم.

وی افزود: بودجه امسال شهرداری چالوس را 73 میلیارد تومانی بستیم که تاکنون 67 میلیارد تومان آن محقق شد و منتظر متمم 37 میلیارد تومانی از طرف شهرداری در همین شهریور ماه هستیم.

رییس شورای اسلامی شهر چالوس با اشاره به اینکه امسال درآمد شهرداری سه برابر سال گذشته شده است ولی بالغ بر پنج برابر هزینه به شهرداری تحمیل شده است، بیان کرد: ما با وجوه نقدی کمتر، انتظارات مردم را که کار بیشتر است در پیش رو داریم و تا امروز رضایت نسبی مردم شهر چالوس را داشتیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای شروع به کار شورای دوره پنجم چالوس دو موضوع ترافیک شهری و امور رفاهی و فرهنگی جزو دغدغه این شورا شده است، گفت: اکنون فاز دوم رینگ 2 شهری با حضور اعضای شورای دوره چهارم چالوس که برای تحقق این پروژه تلاش ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب بودجه 73 میلیارد تومانی شهرداری چالوس در سال 99

تصویب بودجه 73 میلیارد تومانی شهرداری چالوس در سال 99