مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 02:252020-08-24سياسي

حیدری: راهی جز شکست برای آمریکا باقی نمانده است


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه راهی جز شکست برای آمریکا باقی نمانده است، گفت: تلاش آمریکا برای فعال سازی مکانیسم ماشه با شکست روبرو خواهد شد چون طبق قانون از برجام خارج شده و حقی برای استفاده از ظرفیت های این قرارداد بین المللی ندارد.

- نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه راهی جز شکست برای آمریکا باقی نمانده است، گفت: تلاش آمریکا برای فعال سازی مکانیسم ماشه با شکست روبرو خواهد شد چون طبق قانون از برجام خارج شده و حقی برای استفاده از ظرفیت های این قرارداد بین المللی ندارد.

شهریار حیدری در گفت وگو با ایسنا در واکنش به تلاش آمریکا برای فعال سازی مکانیسم ماشه گفت: طبق مواد برجام کشورهایی که از این قرارداد بین المللی خارج می شوند حقی برای استفاده از ظرفیت های آن ندارند.

پس آمریکا که یک طرفه و غیرقانونی از برجام خارج شده است نمی تواند اعتراضی به جمهوری اسلامی کرده و اقدامی برخلاف عرف بین الملل و سازمان ملل انجام دهد.

وی افزود: طبق برجام اقدامات آمریکا محکوم است کما اینکه 13 کشور از 15 کشور شورای امنیت هم آمریکا را محکوم کرده اند و اروپایی ها هم مخالفت خود را با فعال سازی مکانیسم ماشه از سوی آمریکا اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیدری: راهی جز شکست برای آمریکا باقی نمانده است

حیدری: راهی جز شکست برای آمریکا باقی نمانده است