مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 04:502020-08-25سياسي

جزییات افتتاح 164 پروژه بهداشتی و درمانی به نام شهدای مدافع سلامت


معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: امروز 164 پروژه بهداشتی و درمانی به نام 164 شهید مدافع سلامت آماده افتتاح و بهره برداری هستند.

- معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: امروز 164 پروژه بهداشتی و درمانی به نام 164 شهید مدافع سلامت آماده افتتاح و بهره برداری هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید کامل تقوی نژاد در آیین بهره برداری از 164 پروژه آموزشی، بهداشتی و درمانی، گفت: در دولت های یازدهم و دوازدهم بحث توسعه زیرساخت های حوزه سلامت مطرح شد و خوشبختانه با تخصیص منابع و در اختیار قرار گرفتن ابزارهای برنامه ای و بودجه ای اقدامات بسیار مهمی در این زمینه رخ داد.

به طوری که ظرفیت بخش بهداشت و درمان کشور از نظر زیرساخت ها حدود 30 درصد افزایش یافت.

وی افزود: حدود 36 هزار و 935 تخت در قالب طرح احداث و توسعه تخت های بیمارستانی و طرح تحول سلامت و پروژه هایی که در کنار بیمارستان ها پیشنهاد شده بود، به بهره برداری رسید که از این میزان هتلینگ حدود 585 بیمارستان فعال، ارتقا یافته است که سه میلیون متر مربع را شامل می شود.

همچنین بهره برداری از 7480 پروژه بهداشتی با زیربنای یک میلیون و 170 هزار متر مربع و بازسازی حدود 17 هزار واحد بهداشتی فرسوده را داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات افتتاح 164 پروژه بهداشتی و درمانی به نام شهدای مدافع سلامت

جزییات افتتاح 164 پروژه بهداشتی و درمانی به نام شهدای مدافع سلامت