مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 05:052020-08-25اقتصادي

170 میلیارد ریالی برای پروژه زون 3 آب شرب خلخال هزینه می شود


رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: پیمانکار جدید جهت اجرای پروژه زون 3 آب شرب شهر خلخال تعیین شده و برای احداث این پروژه حدود 170 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

- ایسنا/اردبیل رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: پیمانکار جدید جهت اجرای پروژه زون 3 آب شرب شهر خلخال تعیین شده و برای احداث این پروژه حدود 170 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

عباس جنگی چهارم شهریور در بازدید نماینده مردم خلخال و کوثر از عملیات خاکبرداری مخزن زون 3 آبرسانی خلخال با بیان این خبر افزود: با توجه به اینکه مناطقی از شهر خلخال از جمله منطقه اسلام آباد به دلیل واقع شدن در ارتفاع بالا، نیاز به توزیع متوازن آب شرب دارند، به همت شرکت آب منطقه ای اردبیل با اجرای زون شماره 3 در طرح آبرسانی خلخال، این پروژه اجرا می شود و با اجرای زون شماره 3 آبرسانی خلخال، در آینده این مشکل در شهر خلخال مرتفع خواهد شد.

وی تصریح کرد: با اجرای خط انتقال آب به طول دو و نیم کیلومتر، زون 3 آب شرب شهر خلخال اجرا می شود تا موجب توزیع مناسب تر آب در داخل شهر خلخال شود.

جنگی جمعیت تحت پوشش این طرح را 6 هزار و 500 نفر اعلام کرد و افزود: احداث دو باب مخزن هزار مترمکعبی، احداث یک باب ایستگاه پمپاژ با قطر لوله 200 میلیمتری از جنس چدن داکتیل را از دیگر مشخصات فنی این پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

170 میلیارد ریالی برای پروژه زون 3 آب شرب خلخال هزینه می شود

170 میلیارد ریالی برای پروژه زون 3 آب شرب خلخال هزینه می شود