مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 05:202020-08-25سياسي

ایجاد زنجیره تولید فناوری های پرورش ماهی در قفس از اهداف جهاد دانشگاهی است


براساس ماموریت جهاد دانشگاهی در حوزه فناورانه، ایجاد زنجیره های تولید فناوری های پرورش ماهی در قفس را یکی از اهداف فناورانه جهاد دانشگاهی قرار داده ایم.

- ایسنا/بوشهر رییس جهاد دانشگاهی گفت: براساس ماموریت جهاد دانشگاهی در حوزه فناورانه، ایجاد زنجیره های تولید فناوری های پرورش ماهی در قفس را یکی از اهداف فناورانه جهاد دانشگاهی قرار داده ایم.

دکتر حمیدرضا طیبی در آیین کلنگ زنی پروژه تولید و تکثیر بچه ماهی در استان بوشهر عنوان کرد: یکی از مسائل مهم در کشور و همچنین یکی از زمینه های خوب برای صادرات، موضوع تامین امنیت غذایی برای مردم است؛ در این حوزه یکی از موضوعات مهم تامین گوشت سفید موردنیاز مردم است که از طریق پرورش ماهی تامین می شود.

وی ادامه داد: کسب دانش فنی تور، قفس، تولید بچه ماهی و غذا و داروی بچه ماهی بسیار مهم است.

رییس جهاد دانشگاهی بیان کرد: به طور طبیعی این پروژه باید در یکی از استان های جنوبی اجرا می شد، و با همت و پیگیری دکتر احمدی زاده، رییس جهاد دانشگاهی بوشهر، ما این استان را برای اجرای پروژه انتخاب کردیم و خوشبختانه یک تیم فناورانه و علمی بومی خوب در بوشهر مشغول به کار شدند و ما نیز حمایت لازم را به لحاظ منابع مالی انجام می دهیم و همچنین جهاد دانشگاهی به عنوان مشاور در این حوزه کمک خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد زنجیره تولید فناوری های پرورش ماهی در قفس از اهداف جهاد دانشگاهی است

ایجاد زنجیره تولید فناوری های پرورش ماهی در قفس از اهداف جهاد دانشگاهی است