مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 05:552020-08-25بين الملل

سومین حمله داعش در استان دیالی طی 24 ساعت گذشته


عناصر گروه تروریستی داعش در سومین حمله خود طی 24 گذشته در استان دیالی، سه ماهیگیر عراقی را ربودند و یکی از آنها را زخمی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک مقام مسئول محلی در استان دیالی گفت که شماری از عناصر داعش با حمله به روستایی در شمال ناحیه قره تپه واقع در 115 کیلومتری شمال شرق بعقوبه، سه نفر را ربودند و نفر چهارم را که در مقابل آنها مقاومت کرد، مجروح کردند.

وصفی التمیمی مدیر ناحیه قره تپه در گفت وگو با شفق نیوز تصریح کرد که عناصر داعش با چهار خودرو به روستای صفصافه واقع در 12 کیلومتری این ناحیه حمله کردند و سه ماهیگیر را ربودند و نفر چهارم را که به آنها اجازه نداد تا پسرش را نیز ببرند، با شلیک گلوله از ناحیه پا زخمی کردند و پس از آن گریختند.

وی توضیح داد: این حادثه در سه کیلومتری نزدیک ترین نقطه استقرار نیروهای ارتش روی داد و نیروهای مذکور نیز بلافاصله عملیات برای تعقیب و شناسایی مهاجمان را آغاز کردند.

ناحیه قره تپه در 112 کیلومتری شمال شرق بعقوبه قرار دارد که 66 روستا را در خود جای می دهد و از جمله مناطق مشمول ماده 140 قانون اساسی است و اقوام کرد، ترکمانی و عرب را در خود جای داده است.

دیروز، دوشنبه (24 آگوست)، همچنین عناصر داعش به دو نقطه استقرار ارتش در دیالی و کرکوک حمله کردند و موجب کشته و زخمی شدن شماری از ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین حمله داعش در استان دیالی طی 24 ساعت گذشته

سومین حمله داعش در استان دیالی طی 24 ساعت گذشته