مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 06:252020-08-25فناوري

مصرف اینترنت در استان بوشهر افزایش یافت


مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: با توجه به شرایط کرونایی، مصرف اینترنت در استان بوشهر افزایش چشمگیری داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی سملیان صبح سه شنبه در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: با شروع سال تحصیلی جدید به صورت مجازی نیاز خانواده ها به اینترنت پرسرعت برای استفاده از محتوای آموزشی بیشتر از همیشه به نظر می رسد.

وی اضافه کرد: با افزایش چند برابری استفاده مردم استان از اینترنت در این ایام، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تمام ظرفیت و تلاش خود را برای پایداری ارتباط در شهرها و روستاها به کار گرفته است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر بیان کرد: در حال حاضر 99 درصد از روستاهای مورد تعهد بالای بیست خانوار استان بوشهر تحت پوشش ارتباطی هستند.

سملیان خاطرنشان کرد: اولویت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارتقای ارتباطات روستایی در راستای کاهش شکاف دیجیتالی و تحقق عدالت اجتماعی در این مناطق است.

افتتاح پروژه های ارتباطی شهرستان دشتی با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال وی با اشاره به از بهره برداری سه سایت تلفن همراه با ایجاد پوشش نسل سوم اینترنت در شهرستان دشتی افزود: این سایت ها در روستاهای کاردانه، حناشور و سهو از توابع شهرستان دشتی اجرا شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف اینترنت در استان بوشهر افزایش یافت

مصرف اینترنت در استان بوشهر افزایش یافت