مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 06:452020-08-25اقتصادي

تکمیل و راه اندازی صنایع بزرگ استان اولویت سازمان صمت فارس است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: یکی از اولویت هایی که در استان فارس در سال جهش تولید وجود داشته تکمیل و راه اندازی صنایع بزرگ است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا ایزدی صبح سه شنبه بیان کرد: یکی از اولویت هایی که در استان فارس در سال جهش تولید وجود داشته و سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز بر اجرایی شدن آن در استان اهتمام ویژه ای دارد تکمیل و راه اندازی صنایع بزرگ در این استان بوده و در این راستا واحد تولیدی شایان دیزل صنعت پارس که در زمینه تولید کشنده داف ران فعالیت می کند افتتاح شد.

وی اضافه کرد: واحد تولیدی شایان دیزل صنعت پارس واقع در منطقه ویژه اقتصادی شیراز از پروژه های بزرگ و پیشران صنعتی در سال 99 است که با ظرفیت تولید سالیانه سه هزار دستگاه کشنده داف ران و با سرمایه گذاری یک هزار و 800 میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم 160 نفر به صورت ویدئو کنفرانس و به دستور ریاست محترم جمهور افتتاح گردید.

ایزدی بیان کرد: با فعالیت این واحد صنعتی، موجب ایجاد اشتغال، زمینه توسعه اقتصادی استان و قابلیت صادرات این محصول به بازارهای جهانی فراهم می شود.

ایزدی اظهار داشت: شایان دیزل گام های بعدی خود را بر اساس نیازهای امروز و آینده کشور در زمینه تأمین ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری با استانداردهای روز جهانی تعیین کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل و راه اندازی صنایع بزرگ استان اولویت سازمان صمت فارس است

تکمیل و راه اندازی صنایع بزرگ استان اولویت سازمان صمت فارس است