مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 06:452020-08-25سياسي

آب شرب بیرم؛ قصه پرغصه ای که همچنان ادامه دارد


آبرسانی به بیرم لارستان یکی از پرونده های جنجالی سال جاری است که بارها راجع به آن بحث و گفتگو شده است؛ پرونده ای که حکایت از روزهای داغ تابستانی دارد که با چاشنی بی آبی هم همراه است.

-  سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس؛ بیرم   آبرسانی به بیرم لارستان یکی از پرونده های جنجالی سال جاری است که بارها راجع به آن بحث و گفتگو شده است.

پرونده ای که حکایت از روزهای داغ تابستانی دارد که با چاشنی بی آبی هم همراه شده است.

خبرگزاری فارس پیرو رسالتی که مبنی بر پیگیری مطالبات مردمی بر عهده دارد، بارها این موضوع را از سوی شرکت آب و فاضلاب فارس و نماینده مردم آن خطه پیگیری کرده است.

نتیجه این مطالبات، کف شکنی چاه و حفر گالری جهت تامین آب در میان مدت و پیگیری اختصاص آب از سد سلمان فارسی به عنوان راهکار بلند مدت عنوان شد و مردم بیرم در حال حاضر از طریق آب شیرین کن آب شرب مورد نیازشان را تامین می کنند چرا که آب شبکه فعلی آن منطقه قابل شرب نیست.

چرا نتایج آزمایش های میکروبی و شیمیایی آب شرب بیرم منتشر نمی شود؟ آیا از آمار بیماران مبتلا به سرطان گوارشی و کلیوی که خانواده های زیادی را در بیرم، داغدار کرده اطلاع دارید؟ در هفته ای که گذشت، روابط عمومی آبفا فارس مصاحبه ای مبنی بر اینکه آب شرب بیرم مشکلی ندارد و از کیفیت مطلوبی برخوردار است انجام داد که ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شرب بیرم؛ قصه پرغصه ای که همچنان ادامه دارد

آب شرب بیرم؛ قصه پرغصه ای که همچنان ادامه دارد