مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 06:552020-08-25سياسي

آغاز علمیات اجرایی یتیم خانه امام رضا(ع) در اردبیل


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از آغاز علمیات اجرایی یتیم خانه امام رضا(ع) اردبیل در روز پنجشنبه هفته جاری خبر داد.

- اردبیل- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از آغاز علمیات اجرایی یتیم خانه امام رضا(ع) اردبیل در روز پنجشنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی ستوده صبح سه شنبه در جلسه خیریه حمایت و مراقبت از ایتام و کودکان بی سرپرست و بدسرپرست که در سالن جلسات صدا و سیمای مرکز اردبیل برگزار شد، از شروع عملیات اجرایی احداث یتیم خانه امام رضا (ع) در اردبیل با حضور آیت الله دکتر سید حسن عاملی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و مهندس بهنام جو استاندار تلاشگر اردبیل پنج شنبه این هفته خبر داد و گفت: این مجتمع در محل موقوفه صالح زاهدی از دانشمندان اردبیلی احداث می شود.

وی افزود: یکی از مهم ترین آموزه های قرآن و اهل بیت (ع) خدمت به مردم و نیازمندان جامعه است و از دیدگاه مکتب حیات بخش اهل بیت (ع) خدمتگزاری به افراد جامعه، حد و مرزی ندارد و یک دین باور حقیقی در تمام صحنه های زندگی با الهام از رهبران آسمانی خویش می کوشد تا باری را از دوش دیگران بردارد و خدمتی را به بشر ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز علمیات اجرایی یتیم خانه امام رضا(ع) در اردبیل

آغاز علمیات اجرایی یتیم خانه امام رضا(ع) در اردبیل