مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 07:252020-08-25اقتصادي

صنایع کم آب بر و دوستدار محیط زیست در شاهرود توسعه یابد


استاندار سمنان با اشاره به کمبود آب و ضرورت تأمین آب پایدار در بخش صنعت برای ایجاد توسعه پایدار گفت: صنایع کم آب بر و دوست دار محیط زیست در شاهرود توسعه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنتوانستیم حضوری در خدمت مردم باشیم و این تجربه جدید در راستای توسعه دولت الکترونیک بتوانیم در وقت صرفه جویی کنیم، ابراز داشت: شاهرود شهرستان ویژه استان است و توسعه آن در اولویت قرار دارد و ضمن آن در استان نیز به دنبال توسعه متوازن هستیم و معتقدیم شهرستان ها بر اساس ظرفیت های بالقوه خود باید منجر به افزایش ثروت و رفاه مردم شود.

وی ضمن بیان اینکه شهرستان شاهرود در همه زمینه ها دارای ظرفیت است، افزود: راه آهن و فرودگاه، وجود عارفان، قرار گرفتن در مسیر حرکت تا حرم، اقلیم خوب و هوایی ظرفیتی ایجاد کرده که هرکدام می تواند به محوری برای توسعه مبدل و باید از این امکانات به نفع مردم استفاده شود.

استاندار سمنان بابیان اینکه علیرغم همه زیرساخت موجود یکی از محدودیت های شهرستان آب است، ابرار داشت: می بایست در درازمدت نگرانی مردم در حوزه آب برطرف شود نشست هم با وزیر در این حوزه انجام و راهکارهای لازم موردبررسی قرار گرفت و با توجه به پیشرفت 80 درصد انتقال آب امیدواریم به سرعت مشکل چشمه سارهایی قطری حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع کم آب بر و دوستدار محیط زیست در شاهرود توسعه یابد

صنایع کم آب بر و دوستدار محیط زیست در شاهرود توسعه یابد