مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 07:402020-08-25دانش

لیست دانشگاه های مورد توافق وزارتخانه های علوم ایران و عراق مشخص شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، امجد حمید المظفر رایزن جدید فرهنگی عراق در ایران با حضور در سازمان امور دانشجویان با عبدالحمید علیزاده، - دیر کل دانشجویان غیرایرانی وزارت علوم در دیدار با رایزن فرهنگی عراق در ایران بر انعقاد تفاهم نامه رسمی برای عمق بخشیدن به همکاری علمی دو کشور و تهیه لیست دانشگاههای مورد توافق تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، امجد حمید المظفر رایزن جدید فرهنگی عراق در ایران با حضور در سازمان امور دانشجویان با عبدالحمید علیزاده، مدیرکل امور دانشجویان غیر ایرانی دیدار و گفتگو کرد.

علیزاده در این دیدار با اشاره به تحصیل تعداد زیادی از دانشجویان عراقی در ایران، بر انعقاد یک تفاهم نامه رسمی میان وزارتخانه های علوم دو کشور برای عمق بخشیدن به همکاری های علمی دو کشور تاکید کرد.

وی افزود: تهیه لیست دانشگاه های مورد توافق وزارتخانه های علوم ایران و عراق برای پذیرش دانشجویان عراقی از دیگر اولویت های همکاری دو کشور قبل از انعقاد تفاهم نامه رسمی است.

علیزاده با بیان اینکه دیدارهای مسئولان دانشگاه های ایران و عراق مورد استقبال مسئولان آموزش عالی دو کشور است گفت: انعقاد تفاهم نامه های رسمی همکاری و مواردی نظیر اعطای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست دانشگاه های مورد توافق وزارتخانه های علوم ایران و عراق مشخص شد

لیست دانشگاه های مورد توافق وزارتخانه های علوم ایران و عراق مشخص شد