مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 08:552020-08-25سياسي

​پدر شهیدان نجف لو به لقاءالله پیوست


پدر شهیدان ذبیح الله و عبادالله نجفلو از شهدای زنجان پس از گذشت سال ها تحمل درد و رنج دوری از فرزندان، به لقاءالله پیوست.

- ایسنا/زنجان پدر شهیدان ذبیح الله و عبادالله نجفلو از شهدای زنجان پس از گذشت سال ها تحمل درد و رنج دوری از فرزندان، به لقاءالله پیوست.

مرحوم حاج نصرت الله نجف لو پدر شهیدان والامقام ذبیح الله و عبادالله نجف لو به علت بیماری و کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست و پس از تشییع در بهشت زهرا (س) زنجان به خاک سپرده شد.

گفتنی است، عبادالله نجف لو فرزند نصرت الله در سال 1341 در روستای بالارود زنجان دیده به جهان گشود و سال های شیرین و خاطره انگیز کودکی را در کنار خانواده سپری کرد و با فرا رسیدن زمان ورود به مدرسه شروع به تحصیل کرد و توانست مقطع ابتدایی را با موفقیت پشت سر گذاشت.

خانواده نجف لو پس از مدتی به زنجان نقل مکان کردند و عبادالله به عنوان شاگرد در یک مغازه خیاطی مشغول به کار شد.

این شهید والامقام در کنار کسب و کار، در مسجد پنج تن آل عبا فعالیت فرهنگی داشت و در سال 1358 از طریق یگان اعزامی سپاه پاسداران وارد مناطق غربی کشور شد تا فرمان رهبر کبیر انقلاب را مبنی بر این که (کار قائله کردستان را یکسره کنید) اجابت کرده و با نیروهای ضدانقلابی مبارزه کند و در کنار دیگر رزمندگان و پاسداران پایه های ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

​پدر شهیدان نجف لو به لقاءالله پیوست

​پدر شهیدان نجف لو به لقاءالله پیوست