مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 09:052020-08-25فناوري

سوء استفاده مجرمین از شرایط خاص محرم در زمان شیوع کرونا


با فرا رسیدن ماه محرم و شرایط خاص امسال که به خاطر پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، پروتکل هایی از سوی ستاد مربوطه اعلام شده، احتمال سوء استفاده مجرمین سایبری از همین فضا، - ایسنا/بوشهر با فرا رسیدن ماه محرم و شرایط خاص امسال که به خاطر پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، پروتکل هایی از سوی ستاد مربوطه اعلام شده، احتمال سوء استفاده مجرمین سایبری از همین فضا، بیشتر شده است.

رییس پلیس فتا استان بوشهر با اشاره به زمینه های سوء استفاده مجرمین سایبری از شرایط موجود گفت: به علت عدم امکان شرکت عموم مردم در هیأت ها و تکایای عزاداری که نیازمند رعایت الزامات خاص هست، استفاده از فضای مجازی و اینترنت برای مشارکت در سوگواری با استقبال بیشتری مواجه شده است.

سرهنگ مهدی قاسمی در خصوص کلاهبرداری در ایام محرم به شهروندان توصیه کرد: کاربران فضای مجازی می بایست هشیار باشند و در هنگام دانلود فایل نوحه، کلیپ های مذهبی، اپلیکیش ها و نرم افزارهای ادعیه و نظایر این موارد با دقت و حساسیت لازم اقدام نمایند.

وی افزود: مجرمین سایبری بدافزارهای خود را در قالب همین موارد طراحی و در فضای مجازی تبلیغ و یا لینک های مخرب سایت های جعلی مرتبط با موضوعات مذهبی را در گروه های شبکه های اجتماعی منتشر می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوء استفاده مجرمین از شرایط خاص محرم در زمان شیوع کرونا

سوء استفاده مجرمین از شرایط خاص محرم در زمان شیوع کرونا