مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 09:552020-08-25اقتصادي

بهره برداری 18 پروژه آبخیزداری در استان مرکزی


اراک-- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی از بهره برداری 18 پروژه آبخیزداری و اصلاح مرتع هم زمان با هفته دولت در استان مرکزی خبر داد.

- اراک-- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی از بهره برداری 18 پروژه آبخیزداری و اصلاح مرتع هم زمان با هفته دولت در استان مرکزی خبر داد.

عبدالحسین محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این پروژه ها شامل آبخیزداری مکانیکی، بند خاکی، بند گابیونی، بند سنگ و سیمان، جنگل کاری، اصلاح مراتع و… در 9 شهرستان اراک، محلات، دلیجان، زرندیه، ساوه، تفرش، کمیجان و شازند همزمان با هفته دولت بهره برداری شد.

وی افزود: در حوزه آبخیزداری بالغ بر 33 هزار متر مکعب عملیات آبخیزداری و در حوزه مرتع و جنگل به میزان 16 هزار و 500 هکتار عملیات آبخیزداری به صورت بیولوژیک در 9 شهرستان هدف انجام شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی خاطرنشان کرد: پروژه ها با هدف جلوگیری از افزایش رسوب، فرسایش خاک و حفظ آب و خاک و جلوگیری از سیلاب ها و ذخیره شدن آنها اجرا شده است.

محمدی افزود: مجموع اعتبارات این 18 پروژه به مبلغ 132 میلیارد ریال از منابع محل صندوق توسعه ملی تأمین شده است.

وی ادامه داد: در اجرای این پروژه ها برای یک هزار و 479 نفر به طور مستقیم و دو هزار و 960 نفر به طور غیرمستقیم ایجاد اشتغال شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری 18 پروژه آبخیزداری در استان مرکزی

بهره برداری 18 پروژه آبخیزداری در استان مرکزی