مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 11:452020-08-25حوادث

دو کشته در اتاقک ویران شده خودروی نیسان


سخنگوی آتش نشانی تهران از تصادف مرگبار خودروی نیسان با خودروی شورلت قدیمی در جاده ورامین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، سیدجلال ملکی با اعلام خبر تصادف مرگبار در جاده ورامین، درباره جزییات این حادثه اظهار کرد: ساعت 11:02، یک مورد حادثه تصادف در جاده ورامین، جاده غنی‌آباد به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی نیسان حامل بار آهن، به دلیل نامشخصی به شدت با یک دستگاه خودروی شورلت باری قدیمی حامل کیسه‌های سیمان (مانند خاور که قابلیت حمل بار دارد) برخورد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: قسمت جلوی خودروی نیسان تقریباً زیر خودروی شورلت قرار گرفته، تعدادی از کیسه‌های سیمان خالی شده و دو سرنشین که در خودروی نیسان حضور داشتند، در وضعیت بسیار نامناسبی در اتاقک کاملاً ویران شده این خودرو محبوس بودند.

ملکی تصریح کرد: آتش‌نشانان به سرعت عملیات نجات این افراد را آغاز کرده و با تجهیزات هیدرولیکی هر دو نفر (دو مرد) را که دچار آسیب‌های شدیدی شده بودند، تحویل عوامل اورژانس دادند که مشخص شد متأسفانه هر دو به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده&zw


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو کشته در اتاقک ویران شده خودروی نیسان

دو کشته در اتاقک ویران شده خودروی نیسان