مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 16:102020-08-25اقتصادي

احساس آشفتگی در حوزه سیاستگذاری اقتصادی از این دولت استنباط می کنیم


در حوزه سیاست های سکه شما اعلام می کنید که هر کسی هر میزانی سکه می خواهد بخرد پیش فروش می کنیم و همان آدم ها و فعالان اقتصادی را که سکه خریدند با آنها برخورد می کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در نشست رییس جمهور به پرسش های مدیران ارشد رسانه های همگانی کشور پاسخ داد.

متن پرسش های مقام های ارشد رسانه های همگانی به این شرح است: علیرضا بختیاری مدیرمسؤول روزنامه دنیای اقتصاد در این نشست گفت: سلام عرض می کنم خدمت شما و تسلیت این ایام و همچنین تبریک هفته دولت.

آقای دکتر رسانه ها سعی می کنند همه محدودیت های داخلی و خارجی شما را درک کنند، از مجموع زحمات شما خصوصاً در حوزه سیاست خارجی که انصافاً کار بسیار تاریخی و ارزشمندی انجام شد و عمده آن محصول زحمات شما و شخص وزیر خارجه بوده جای تشکر و تقدیر دارد، از سعه صدری که تا الان به خرج دادید و امیدوارم بیشتر به خرج دهید پیشاپیش سپاسگزارم.

در حوزه مسائل اقتصادی یک احساس آشفتگی در حوزه سیاستگذاری اقتصادی از این دولت استنباط می کنیم، شاید اختصاص به این دولت هم ندارد در دولت های قبلی هم در واقع چنین آشفتگی بوده، برای مثال عرض می کنم شما سال 93 تا 96 را روی سیاست های مالی تمرکز کردید پس سیاست های ارزی را رها کردید و منجر به آن پرش قیمت ارز شد و بعد اعلام کردید که آن بحث ارز 4200 پیش آمد، اینکه می گوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احساس آشفتگی در حوزه سیاستگذاری اقتصادی از این دولت استنباط می کنیم

احساس آشفتگی در حوزه سیاستگذاری اقتصادی از این دولت استنباط می کنیم