مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 19:202020-08-25اقتصادي

287 تاییدیه ایمنی آسانسور در لرستان صادر شد


مدیرکل استاندارد لرستان از صدور 287 تاییدیه ایمنی آسانسور در این استان طی 5 ماهه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرضیه قنبریان شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پنج ماهه سال جاری تعداد 364 مورد درخواست بازرسی در سامانه مدیریت بازرسی آسانسور ثبت شده که منجر به صدور 287 مورد تاییدیه ایمنی آسانسور شد.

وی افزود: از 364 مورد درخواست های ثبت شده برای اخذ تاییدیه استاندارد، 145 مورد مربوط به درخواست اولیه و 219 مورد نیز درخواست تاییدیه ادواری بوده است.

مدیرکل استاندارد لرستان با بیان اینکه گواهینامه های ایمنی آسانسور دارای اعتبار یک ساله است؛ به شهروندان توصیه کرد مالکین و مدیران ساختمان های دارای آسانسور باید آسانسورهای در حال بهره برداری را تحت سرویس و نگهداری مستمر قرار دهند.

قنبریان گفت: همچنین باید به منظور حصول اطمینان از برقراری شرایط استاندارد، سالیانه درخواست بازرسی ادواری آسانسور منصوبه در سامانه مدیریت بازرسی آسانسور ثبت شود.

وی با اشاره به اینکه تمام آسانسورهای نصب شده در کشور، از ابتدای سال 82 مشمول مقررات استانداردهای اجباری است، گفت: یکی از الزامات در صدور پروانه پایان کار ساختمان ها توسط شهرداری های استان، ارائه گواهی ایمنی آسانسور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

287 تاییدیه ایمنی آسانسور در لرستان صادر شد

287 تاییدیه ایمنی آسانسور در لرستان صادر شد