مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 04:352020-08-26سياسي

بسته های حمایتی مرکز فناوری های همگرا از طرح های نوآورانه داده های زیستی


حمایت از طرح ها و محصولاتی که ظرفیت تبدیل شدن به یک کسب و کار را داشته باشند، موضوع فراخوان مرکز فناوری های همگرای معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری است و فناوران تا 31 شهریور می توانند ایده های خود را در زمینه داده های زیستی اعلام کنند.

- حمایت از طرح ها و محصولاتی که ظرفیت تبدیل شدن به یک کسب و کار را داشته باشند، موضوع فراخوان مرکز فناوری های همگرای معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری است و فناوران تا 31 شهریور می توانند ایده های خود را در زمینه داده های زیستی اعلام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مرکز فناوری های همگرای معاونت علمی برای گسترش کسب و کارهای داده های زیستی در کشور سال گذشته نخستین دوره فراخوانی با عنوان حمایت از کسب و کارهای داده های زیستی (داده های NGS) منتشر کرد و امسال نیز دومین دوره این فراخوان را اعلام کرده است.

بر اساس این فراخوان فناوران تا 31 شهریور ماه جاری برای ارسال طرح های فناورانه خود مهلت دارند تا از طریق منوی فراخوان های نوآورانه در سایت مرکز فناوری های هگرا نسبت به ثبت طرح خود در حوزه داده های زیستی اقدام کنند.

این فراخوان با همکاری مشترک سه مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری و مرکز راهبردی فناوری های همگرای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منتشر شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته های حمایتی مرکز فناوری های همگرا از طرح های نوآورانه داده های زیستی

بسته های حمایتی مرکز فناوری های همگرا از طرح های نوآورانه داده های زیستی