مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 04:552020-08-26اقتصادي

راه اندازی نزدیک به 30 خانه هلال در سمنان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: هم زمان با هفته دولت، نزدیک به 30 خانه هلال شهری و روستایی در استان سمنان گشایش می یابد.

- مظفر محمدخانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: تاکنون 30 خانه هلال در استان راه اندازی شده است و در آینده نزدیک بر تعداد این خانه ها افزوده خواهد شد.

وی اضافه کرد: خانه های هلال در روستاها و مناطق شهری با هدف افزایش تاب آوری در جامعه هدف و توسعه فرهنگ خودامدادی راه اندازی شده تا در صورت بروز حوادث، قبل از حضور نیروهای امدادی به مردم کمک کنند.

محمدخانی افزود: خانه های هلال بستری برای آموزش های همگانی و مرکز فراگیری مهارت های امدادی برای شهروندان و هم وطنان روستایی است و یکی از مهم ترین فعالیت هایی که در خانه های هلال صورت خواهد گرفت ارائه آموزش های همگانی امداد و کمک های اولیه است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان در خصوص مکان خانه های هلال خاطرنشان کرد: بنا به درخواست و نیاز اقشار مختلف مردمی، اصناف، ادارات و نهادها و محلات مبنی بر ارائه خدمات عمومی جمعیت هلال احمر با مشارکت داوطلبان به جامعه هدف، این مراکز با صدور مجوز از طرف هلال احمر راه اندازی می شود.

محمدخانی بیان کرد: خانه های هلال تا حد ممکن با استفاده از منابع خیران و داوطلبان به صورت خودگردان اداره خواهند شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نزدیک به 30 خانه هلال در سمنان

راه اندازی نزدیک به 30 خانه هلال در سمنان